Klubbtøy - Anton Sport

Bærum SK har inngått en eksklusiv samarbeidsavtale med Anton Sport.

Anton Sport blir nå en av de viktigste partnerne til Bærum Sportsklubb – ikke kun som sponsor, men ved å være klubbens hovedforhandler av alt utstyr.

Med Anton Sport sin nye og friske satsning har de satt seg et mål om å bli best på klubb i Norge.

Klubbkolleksjon vil være tilgjengelig for kjøp på Anton Sport Sandvika, Anton Sport Bekkestua – og ikke minst på Bærum SK sin egen klubbside på nett her.

Anton Sport Sandvika vil ha grunnkolleksjonen til Bærum SK i butikk, med umiddelbar nærhet til AJ Arena. Utvidet sortiment, samt et bredt utvalg fotballsko og fotballer vil være tilgjengelig på Anton Sport Bekkestua.

Gjeldende rabatt/bonusbetingelser for deres medlemmer:

Klubbkolleksjon i butikk og på nett: 20% rabatt (Anton Sport Sandvika og Anton Sport Bekkestua)

Adidas-fotballsortiment i butikk: 20% rabatt (Anton Sport Sandvika og Anton Sport Bekkestua)

Øvrig sortiment i butikk og på nett: 20% bonus (Alle Anton Sport butikker)

Ukjent med bonus? Dette er noe Anton Sport gir medlemmene sine tilbake for alle kjøp av varer til ordinær pris. Bonusen du samler opp kan du bruke som betalingsmiddel i butikk og på nett. 100 bonuspoeng tilsvarer 100 kroner.

Legg til medlemskap i Anton Club – Bærum SK her.

Om noe er uklart, ta kontakt med butikken, -eller klubbansvarlig i Anton Sport

Synne Skålvold – tlf 476 89 881, e-post: synne.skalvold@antonsport.no